اينکه چگونه تبليغات تبديلی موثر، تلقی برند مثبت ايجاد می کند و چگونه نظارت مستمر می تواند تاثير آن را اندازه گيری نمايد. اگر مدير برند صرفا به يک مطالعه ‘اثربخشی’ تبليغات سنتی که تنها به احساس مردم از آنچه در پيام ‘گفته می شد’ تکيه می کرد، به احتمال زياد تبليغات شکست خورده تلقیمی گرديد. برای اطمينان از اعتبار احساسی اجرای موثر در پيوند دادن مزايای مورد نظر با برند در ذهن آدم ها، لازم بود يک اندازه گيری غير مستقيم، در طول زمان و از طريق چيزی مانند يک مطالعه نظارتی مستمر انجام پذيرد. ما می دانيم که برای استراتژی های اطلاعاتی تلقی برند به اطلاعات نياز داريم و اينکه برای تصميمات با درگيری بالا خريدار بالقوه بايد پيش از اقدام نهايی جهت خريد بوسيله تبليغات (و ديگر ارتباطات بازاريابی) متقاعد شده باشد. و نيل به اين تمايل به خريد برند زمان می برد چون احتمال کمی وجود دارد که شخص با ديدن اولين آگهی متقاعد شود. چنانچه مديران اين محصولات با درگيری بالا اجازه ندهند تبليغات در طیزمان بطور کامل مخاطبين هدف را برای اقدام موثر متقاعد سازد، ممکن است از برند مايوس شوند چون فروش به کُندی توسعه می يابد.يک بسیار زیادی وجود دارد، ولی آیا فکر میکنید که میزان فروش نمایشگاه افزایش قابلتوجهی پیدا میکند؟ معمولا اینطور نیست.بنابرین هر ترافیکی باعث افزایش فروش سایت نمیشود.ما باید بر ایجاد ترافیک موثر کار کنیم.ترافیک موثر از بازدیدکنندگانی تشکیل شده که دقیقا به زمینه فعالیت سایت ما علاقهمند هستند.بگذارید کمی فنیتر و دقیقتر صحبت کنیم.در بازاریابی اینترنتی معیار بسیار مهمی داریم که بسیاری از صاحبان سایت از آن اطلاع ندارند و اهمیتی به آن نمیدهند.این معیار درصد خروج از سایت نام دارد. Bounce Rate یا نرخ خروج از سایت چیست؟این معیار عددی است که معمولا به درصد بیان میشود و نشان میدهد که چند درصد از بازدیدکنندگانی که وارد سایت شما می شوند از همان صفحه خارج میشوند.این معیار درواقع چهچیزی را نشان میدهد؟ نشان میدهد که چند درصد بازدیدکنندگان بهطور اشتباهی وارد سایت شما شدهاند، یعنی بلافاصله پس از آنکه وارد سایت شدهاند به این نتیجه رسیدهاند که به سایت درستی مراجعه نکردهاند و از آن خارج شدهاند.حال چگونه بهطور تقریبی درصد خروج از سایتمان را بدانیم؟ به وبسایت Alexa.com مراجعه کنید.اگر وبلاگ ها قرار دادن کامنت در وبلاگ ها تنها در صورتی جوابگو خواهد بود که در وبسایت های اصلی و مرتبط با فعالیت سایت شما انجام گیرد، در غیر این صورت نتیجه ای در بر نخواهد داشت. پس خیال بهبود سئو با استفاده از این روش را از سرتان بیرون کنید. در این صورت شما تنها وابسته به کلیک بازدیدکننده ها روی لینک های تبلیغی موجود در نظرتان خود هستید.تبادل لینک بدون شک شما تا کنون با کسانی برخورد داشته اید که به شما پیشنهاد تبادل لینک را داده اند. امروزه دیگر تبادل لینک به احتمال زیاد توسط گوگل شناسایی می شود . تاثیر مثبتی نخواهد داشت، پس وقت خود را بیهوده تلف نکنید.احتمالاً شما نیز مانند بسیاری از مدیرانی که از وب برای پیشبرد اهداف تجاری خود بهره می گیرند، از رسانه های اجتماعی استفاده می کنید. راه درست آن است که بازاریابی سنتی را با اقدامات آنلاین خود در آمیزیداحتمالاً شما نیز همانند بسیاری دیگر از مدیران و کارفرماهایی که از فضای وب برای پیشبرد اهداف تجاری خود بهره می گیرند، در کمپین های بازاریابی خویش برای به دست آوردن هواداران وفادار، از انواع رسانه های اجتماعی – همچون ارسال پیام در توییتر، فعالیت در کنار لیست مشتریان خود لوگو یا آرم شرکت ها را نیز درج کنید. با انجام چنین کاری علاوه بر افزایش اعتبار و اعتمادسازی می توانید حس خوبی را به مشتریان خود القا کنید. نکته کلیدی هشتمهمیشه رفتار بازدیدکننده وب سایت خود را رصد کنید.بسیار مهم است که مدیر یک وب سایت با ابزارهای مهم اینترنتی برای سایت خود آشنا باشد. یکی از بهترین ابزار برای مدیران وب سایت ها خدمات گوگل است. برای استفاده از این سرویس به آدرس www.Google.com/webmasters مراجعه و نام کاربری و رمز عبور حساب گوگل خود را وارد کنید. لازم به ذکر است که برای شروع این کار باید نام وب سایت خود را معرفی کرده تا از سمت گوگل تایید شود. یکی دیگر از ابزارهای مهم جهت تحلیل رفتار بازدیدکننده و مشاهده آمار بازدیدکننده سرویس Google analytics است. نکته کلیدی نهمبرای افزایش فروش در وب سایت خود قسمتی را با این موضوع اختصاص دهید «چرا ما را انتخاب می کنید؟» یا «مزایای رقابتی ما» با استفاده از این کلمات در وب سایت خود به کاربران خود مزایای رقابتی محصول یا خدمات را شرح داده اید.خیلی صریح و خودمانی دلیل خرید از شما را بنویسید ، به آنها توضیح دهید که چرا آنها
میکروسکوپ اختلاف فاز[ شنبه 26 دی 1394 ] [ 20:05 ] [ زهرا ]