صاحب وبسایت هستید و با اینترنت سروکار دارید حتما این سایت را میشناسید.این سایت رتبه شما را از لحاظ ترافیک در تمامی سایتهای جهان و ایران مشخص میکند.با تایپ نام وبسایت خود در سایت آلکسا میتوانید اطلاعات تقریبی از وضعیت فعلی خود بهدست آورید. یکی از معیارهای مهمی که نمایش داده میشود، درصد خروج سایت است.بنابرین سایتهای موفق در هر سایت پربیننده تبلیغ نمیکنند ، بلکه فقط در سایتهایی تبلیغ میکنند که نوع مخاطب آن به زمینه کاری سایت بسیار نزدیک باشد.فرض کنید بسته آموزشی را برای نمایندگان بیمه تهیه کردهاید.آیا فکر میکنید که از سایت پرمخاطبی که 100 هزار بازدیدکننده در روز دارد پاسخ بهتری دریافت میکنید یا سایتی که مخصوص نمایندگان بیمه است و فقط 1000 بیننده در روز دارد. احتمالا گزینه دوم مناسبتر است.بنابراین بهتر است که برای تبلیغات به سایتهای پربیننده عمومی مراجعه نکنیم ، بهترین گزینه برای شما یافتن سایت های مرتبط با زمینه های کاری شما.روشی دیگر ایجاد ترافیک موثر، استفاده از سئو است. SEO یا بهینهسازی سایت برای موتورهای جستجو، روشی است که به کمک آن میتوانید در جستجوهای مرتبط با گرانقیمت گفته می شود حقیقت دارد؟12- ایجاد نیاز14 خوراکی که هرکسی برای سلامتی به آنها نیاز دارد.13- نقل قولمایکرسافت می گوید دانش آموزان می توانند نرم افزار آفیس را بدزدند... ببینید چقدر راحت می توانید از تخفیفهای قانونی استفاده کنید.14- ارائه تضمین3 ساعت به من فرصت بدهید تا 35 راه تضمینی برای افزایش کاربران سایت به شما نشان دهم.پس از ساخت عنوان نوبت به نوشتن متن تبلیغ می رسد.بهترین گزینه برای متن نوشتن یک داستان کوتاه چند خطی است.این داستان می تواند از زبان یکی از مشتریان تان باشد که مشکلی داشت و با استفاده از محصول شما مشکلش رفع شد.مزیت نوشتن داستان آن است که اثر عمیقی دارد و در حافظه خواننده حک می شود.هدف شما از تبلیغات هم همین است ! سعی کنید احساسات مشتری را در نظر بگیرید ، زیرا اکثریت خریدها بر اساس احساس انجام می شوند و سپس منطق سعی می کند توجیهی برای آن بیابد.مثلا اگر می خواهید در تبلیغ خود سیستم پاسخگوی تلفنی بفروشید ، از احساس خوبی صحبت کنید که خریدار با استفاده از آن به دست خواهد آورد. مثلا بگویید "اگر از پاسخگویی به تلفن ترس دارید و یا هنگام صرف ناهار زنگ تلفن شما را مضطرب انتظار داشت بعنوان يک محصول با قيمت بالاتر تحت تاثير رکود اقتصادی قرار بگيرد: وقتی که نقدينگی کم شود، خريد دستمالهای ارزان تر فداکاری ساده ای خواهد بود. با اين وجود نشانه هايی وجود دارد که اندرکس کمتر از آنچه ممکن است انتظار برود با مشکل مواجه خواهد شد. در سال 1974 اسکات از انجمن اوهرليهای (OHAL) خواست تا الگويی را برای برند اندرکس طراحی کند. هدف اين بود که در باره آنچه که بر عملکرد برند تاثير می گذاشت بيشتراطلاعات کسب کند و به اين ترتيب به مديريت کمک کند تا در آينده در خصوص تقسيم بودجه تصميم گيری نمايد. OHAL، از طريق کسب آگاهی بيشتری که بواسطه اين الگو در باره ارتباط بين تبليغات و فروش کسب نمود، به اين نتيجه رسيد که کارزار تبليغ سگ کليد موفقيت برند است. در حال حاضر چنين پيش بينی می شود که در هر دوره،تبليغات مستقيما چهار يا پنج درصد سهم 30 درصدی اندرکس را پشتيبانی می کند: اين بدان معنی است که در صورت توقف دوازده ماهه تبليغات، سهم اندرکس به همين ميزان افت خواهد نمود. برای تاييد بيشتر ادعای ما از اينکه تبليغات سگ سهم بسزايی در عملکرد استثنايی برند اندرکس داشته است، لازم است بطور خلاصه و bi اين مدل نشان داده می شوند. اهميت يک مزيت در انتخاب برند با ai و اعتقاد به اينکه برند می تواند چنين مزيتی را ارائه دهد با bi نشان داده می شود. در حقيقت اين مدل با استفاده از مزايای اهميت و ارائه، تلقی برند (Ao) را بطور تقريبی محاسبه می کند.تصور کنيد، شايد بدليل يک افزايش حقوق چشمگير، در صدد خريد يک اتومبيل جديد هستيد. بعضی مواردی که بايد در تصميم گيری خود لحاظ کنيد عبارتند از: ايمنی، ارزش، کارکرد موتور، قدرت، شيک بودن، برانگيختن حس حسادت. مشخصا اين تمام آن چيزهايی نيست که لازم است مد نظر قرار گيرند اما برای مثال ما کافی است. برای مشخص نمودن تلقی شما نسبت به اتومبيل های مختلف و با استفاده از مدل انتظار-ارزش، شخص بايد بداند هر يک از اين ملاحظات تا چه حد برای شما اهميت دارند و اينکه آيا به نظر شما يک ماشين خاص از عهده تامين آن مزيت بر می آيد يا خير.وزن اهميت نشان دهنده اهميتی است که بازار برای هر ويژگی و در هنگام انتخاب يک ماشين جديد قائل می شود: اگر بسيار مهم است وزن 3؛ اگر مورد قبول است اما مهم نيست وزن 1 و چنانچه مهم است اما نه به اندازه ديگر ويژگی ها وزن صفر خواهد داشت. (اين نحوه
مدل جدید کابینت آشپزخانه[ پنجشنبه 1 مرداد 1394 ] [ 6:26 ] [ زهرا ]