که هم سن و سال های آنها تاييد نمی کنند بپوشند. اين نشان می دهد که سطح درگيری در يک تصميم گيری تا حد زيادی به چگونگی نگرش مخاطب هدف به خريد بستگی دارد. دليل اهميت توجه به درگيری از بُعد تبليغات و استراتژی تلقی برند اين است که بر ميزان پذيرش يا باورپذيری پيام تاثير می گذارد. وقتی با موقعيت هايی با درگيری پايين سر و کار داريم، وقتی که مخاطب هدف متوجه هيچ ريسک يا ريسک اندکی در خريد می شود، واقعا لازم نيست پيام را کاملا حقيقی بپنداريم. اگر شخص فکر می کند ممکن است واقعيت داشته باشد، چيزی که مالونی (1962) آن را ‘بی اعتقادی مشکوک’ می خواند، يک تلقی برند مثبت امتحانی شکل می دهد. آنها می توانند، بر اساس اين باور امتحانی، محصول را امتحان کنند، چون اگر غير واقعی بودن آن ثابت شود چيز زيادی را از دست نداده اند. اما اگر حقيقی باشد و آنها محصول را دوست داشته باشند در آن صورت يک تلقی برند مثبت دائمی ايجاد خواهد شد. اما وقتی که مخاطب هدف احساس می کند در تصميم خريد ريسک وجود دارد، نياز دارد پيش از انجام خريد از تصميم خود اطمينان حاصل نمايد. در تصميمات با درگيری بالا، مخاطبين هدف بايد پيام را باور کنند از اینترنت بسیار فراگیر شده است و روز به روز بر تعداد استفاده کنندگان از این فناوری مدرن و جذاب افزوده میشود. با این حال ، متاسفانه هنوز که هنوز است تعداد زیادی از مدیران ، نسبت به مزایای فضای آنلاین بیاطلاع هستند و بدتر این که این افراد زیر بار یادگیری اصول اولیه بازاریابی آنلاین هم نمی روند. در پنج سال گذشته، تیم بازاریابی من با استفاده از راهکارهایی همچون تبلیغات کلیکی، سئو، رسانههای اجتماعی، وبلاگها و دیگر ابزارها توانسته طیف گستردهای از مشتریان را جذب کرده و حتی موضوعات کسلکنندهای همچون نحوه کار با نرمافزارهای مدیریت موجودی و انبار را نیز به آنها آموزش دهد. در این مقاله قصد دارم به هشت سوال مربوط به حوزه بازاریابی آنلاین ، که بسیاری از مدیران شرکتها هنوز از پرسیدن آنها خجالت می کشند، پاسخ بدهم. 1. چگونه وبلاگنویسی کنم؟ پاسخ بسیار ساده است : به طور منسجم و با برنامهریزی صحیح.بدون شک، وبلاگنویسی به این شکل که در سال، فقط یک پست ارسال کنید، مطلوب نیست. از آن طرف نیز، ارسال چندین پست مختلف در یک روز و سپس رها کردن وبلاگ به حال خود و بهروزرسانی مجدد آن ، پس از مدتی با کاربران در این میان از اهمیت زیادی برخوردار میشود. خواه این کاربر در ایالات متحده باشد و یا در زامبیا.شرکتهایی همچون Applingua میتوانند در ترجمه و تغییرات مورد نیاز، یاری رسان شما باشند.3– مایکروسایتItunes میتواند دارای محدودیتهای زیادی برای شما باشد، انتخاب وبسایتی دیگر توسط شما برای انجام امور امری منطقی به نظر میرسد. ارائه ی اپلیکیشن از طریق وبسایتی مخصوص به این کار میتواند دارای منافع زیادی باشد. در حالیکه در صورتیکه شما از وبسایت شخصی برای ارائه استفاده می کنید، به راحتی میتوانید از کلمات کلیدی گوگل برای افزایش وبسایت خود بهره ببرید. نمونه ای جالب از وبسایتهای زیبا و اطلاع www.thecocktailapp.com وبسایت رسان در این زمینه است.4— بلند فریاد بزنید و کاربران را نیز به این کار وادار کنیداز قدرت رسانه های اجتماعی در هدف گذاری بر روی گروهها و بلاگهای ویژه استفاده کنید. در صورتیکه اپلیکیشن شما برپایه ی مشارکت و اشتراک محتوا کار می کند، به کاربران اجازه دهید از طری فیس بوک، توییتر فلیکر و دیگر رسانه ها این کار را انجام دهند. گروههای فیس بوک بسازید، فیلم هایی بر روی یوتیوب قرار دهید و از به افزایش حضور برند در فضای آنلاین منجر شده و به دنبال آن تعداد هواداران و مشتری های شرکت را افزایش دهد. تجربه می گوید که این امر به نوبه خود تعامل بیشتر مشتری های فعلی و افزایش احتمال جذب مشتری های جدید را به دنبال دارد. 6. هر چه بیشتر در فیس بوک مطلب بنویسید، کمپین تبلیغاتی شما بهتر عمل می کند خیر، چنین نیست. ارسال بیش از یک پست در روز، «خیلی زیاد» محسوب می شود. انتشار پست های فراوان ممکن است به کاهش میانگین تعداد لایک ها، کامنت ها و به اشتراک گذاری ها بیانجامد. بر اساس الگوریتم EdgeRank فیس بوک (که به پست های پربیننده شرکت ها امتیاز می دهد)، ارسال پی در پی مطالب امکان دیده شدن متن را پایین می آورد. برای این که فعالیت های تبلیغی شما در فیس بوک مثمرثمر واقع شود، باید مطالب منحصر به فرد، جذاب و جالب توجه ای تولید نمایید. ضمناً همیشه از تصاویر و لینک ها در مطالب خود استفاده کنید چرا که معمولاً چنین مطالبی بیشتر از متون خشک و خالی نظر کاربران را به خود جذب می کند.یکی از بهترین روش های نیل به موفقیت، مشاهده رفتار انسان های موفق و تقلید از آنهاست. بر همین اساس من نظرات برخی از کارشناسان
میکروسکوپ الکترونی گذاره[ دوشنبه 21 دی 1394 ] [ 21:58 ] [ زهرا ]