بازاریابی در فیسبوک و توییتر

بازاریابی در فیسبوک و توییتر

و ۶ میلیارد دلار کاهش یافت ولی در سال های اخیر بار دیگر روند رشد را پیمود و به ده میلیارد دلار رسید و حالا پیش بینی ۱۳ میلیارد دلار نیز می شود. تبلیغ از نوع دیگربسیاری از کارشناسان تبلیغات اینترنتی را با تبلیغات رسانه های همسان مثل تلویزیون و سینما و حتی رادیو مقایسه می کنند این در حالی است که تبلیغات در این رسانه ها با تبلیغ در اینترنت یک تفاوت اساسی دارد و آن شکل خاص اینترنت است که به کاربر اجازه دیدن اختیاری تبلیغات را می دهد. به عنوان مثال در تلویزیون، سینما و یا رادیو بیننده مجبور به دیدن یا شنیدن تبلیغ هنگام استفاده از این رسانه ها است اما دیدن یک تبلیغ اینترنتی در بسیاری از مواقع اختیاری است و کاربر این اختیار را دارد که اساساً تبلیغات را نگاه نکند. طی سال های اخیر نیز سازندگان نرم افزارهای اینترنتی با درک این موضوع و برای ایجاد راحتی کاربران نرم افزارهایی را طراحی کرده اند که در این نادیده گرفتن تبلیغات به کاربران کمک می کند. به عنوان مثال هم اکنون بسیاری از مرورگرهای اینترنتی و حتی نوارهای ابزار یاهو و گوگل به امکان مقابله با تبلیغات pop up مجهز شده اند که به این ترتیب عملاً آورید، باید از خلاقیتی خاص استفاده کنید.از این رو پس از مصاحبه با کارشناسان Mediabistro's AvantGuild 10 راه برای استفاده تجاری از youtube به دست آمد که توجه شما را به آن جلب می‌کنم.1 : تخصیص دادن بخشی از استراتژی و مجموعه اهداف و مقاصد رسانه اجتماعی خودتان، به طور خاص به سایت youtube2 : دانلود فایل راهنمای YouTube's Creator Playbook برای دستوراتی که به سیستم داس داده می‌شود تا تنظیمات ریز شبکه خود را از دست ندهید.3 : صفحه‌ای را برای برند خود ساخته و احساس شخصیتان را درباره شرکتتان در آن بنویسید.4 : ویدئویی را طراحی کنید که برای مخاطبانتان جالب و مورد استفاده باشد. به خاطر داشته باشید این کار عملی است که بسیار مهم و باعث درخشانی کار شما می‌شود.5 : تمرکز بر روی ساختن 15 ثانیه اول ویدئو بسیار مهم است به طوری که تمام توجه بیننده در این لحظات خرج می‌شود.6 : آمار بازدید از صفحه خود را به عنوان یک استراتژی برای جذب بینندگان ایجاد کنید.7 : جوایزی را برای بازدیدکنندگان خود از طریق مسابقه پیش بینی کنید.8 : یک نظم و ترتیب خاصی برای سرگرمی‌های مخاطبان و پست‌های به کار رفته در صفحه خود به کار کنندگان قابل قبول بود؟موضوع اينجاست که آيا تصوير يکی از اين برندها از نظر مردم با يک گروه محصول متفاوت همخوانی دارد يا نه. به عبارت ديگر، آيا دارايی برند فعلی يک برند به راحتی به محصول ديگری انتقال می يابد؟ اگرچه اين موضوع با جزئيات بيشتری در اين مقاله مورد بررسی قرار خواهد گرفت، مهم است که در همين جا ببينيم ايده سلسله مراتب ها و سبدهای محصول و برند چگونه به بسط (و قبض) استراتژی های برند سازی کمک می کنند. يکی از ملاحظات مهم در اجرای استراتژی انبساط برند سطحی جايگيری برند است. در اصلی ترين بخش، ملاحظات سطح به سلسله مراتب برند مربوط می شود اما پرسش مطرح شده بسيار عميق تر از اين است. سطح بهينه ای که يک برند می تواند جايگزين شود به نحوی که هم برای مصرف کننده ارزش ايجاد نمايد و هم سود شرکت را تضمين کند کدام است؟ همچنانکه يک شرکت بدنبال مزايای رقابتی است بايستی اين موضوع کاملا استراتژيک را مداوما بررسی نمايد. متناسب با جايگاه فعلی برند، پرسش های استراتژيک متعددی ممکن است مطرح شوند. آيا جايگاه خود را بعنوان ‘رهبر’ حفظ خواهد کرد يا برند را به گروه های جديد انتقال می دهد؟ آيا لازم است از محصول آور خود را بشناسید و به آن‌ها افتخار کنید. در 3 دقیقه اول تمام مسایل روشن می شود.با تحقیقاتی که از مکان‌های تجاری به عمل آمده روشن شده است که در سه دقیقه اول ورود مشتری همه‌ی مسایل روشن می‌شود.تصویری که از شما در ذهن مشتری شکل می‌گیرد در همین سه دقیقه اول است. تجربه‌های خوب در ذهن مشتری تصویر خوبی می‌سازد. تجربه‌های بد در ذهن مشتری تصویر بدی می‌سازد. تلاش کنیم با بررسی ذهنیت‌های مشتری ها درباره‌ی رفتار خود بیشتر دقت کنیم، البته این مسئله فقط مربوط به ارائه خدمات به مشتری‌ها نیست، این نکته در امر فروش هم موثر است. مشتری دنبال چه چیزی است؟مشتری توقعات زیادی ندارد.او انتظار دارد سر قول‌هایی که به او داده‌اید بایستید.گرمی، خلوص و توجه ، وقتی حضور او را نادیده نگیرید به اولین قولتان عمل کرده‌اید.سرعت عمل و صرف وقت برای حل مشکلی که باعث مراجعه‌ی او به شما شده است.رعایت عدالت، با تمام مشتریان و مراجعه کنندگان خود برخوردی یکسان داشته باشید.با افرادی که از قبل می‌شناختید برخورد بهتری نداشته باشید ، بلکه با آشنایان نیز مثل دیگر مراجعه‌کنندگان خود برخورد کنید.این سومین قولی است که به مشتری خود بازاریابی در فیسبوک و توییتر

مشاهده پست مشابه : چت روم|سوما چت|چت روم مهابادsomachat.irسوما چت - چت روم کرد پاتوق چت روم کردستان چت است mhachat.com


امتیاز :
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
:: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 254

[ سه شنبه 9 تير 1394 ] [ 2:03 ] [ زهرا]

.: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

   
مجله اینترنتی دانستنی ها، عکس عاشقانه جدید، اس ام اس های عاشقانه