مذاکره کننده خوبی نیستید و یا مشتری محصول شما را نخواهد خرید ، مشتری هم با نظر شما موافق خواهد بود. اما اگر باور داشته باشید که بهترین محصول بازار را در اختیار دارید و مشتری در هیچ جای دیگر نمیتواند این محصول را پیدا کند ، این احساسات مثبت به خریدار احتمالی منتقل خواهد شد.انرژی مثبت باعث فروش میشود. اثبات کردن اینکه محصول شما مفید است فروش شما را به شدت بالا خواهد برد.فرق نمیکند چه محصولات یا خدماتی را بفروشید.توصیهنامههایی از مشتریان راضی کنونی تهیه کنید.در وبسایت، نامهها، بروشورها و تبلیغات تعریفهای آنها را به نمایش بگذارید. این توصیه نامهها میتوانند در قالب متن، تصویر، صوت یا ویدیو باشند.توصیه نامههای تصویری و ویدیویی بسیار قدرتمند هستند.اشاره به آمارها نیز راه خوبی برای اثبات محصولاتتان است ، بنابراین در میان توصیه نامههای مشتریان راضی ، آمار را نیز دخیل کنید.استراتژی فروش با ارزش دیگر، «فروش پول با تخفیف» است. در این استراتژی شما نشان میدهید که خرید محصول یک سرمایه گذاری است که با گذشت زمان سود آن بیشتر از هزینهی خرید آن خواهد بود و در واقع خرید آن برای مشتری کمک کنید، اما چگونه؟ فرض کنید که شما عکس ها و مطالب جالبی را که با حوزه کاری این برندها تناسب دارد مرتباً منتشر می کنید. اگر این برندهای بزرگ را از این موضوع مطلع سازید، بدانید که آنها از آن استقبال کرده و محتویات شما را بارها و بارها ری.پین می کنند. نمونه اش، خود ما. تمام برندهای مهمی که در حوزه سلامت فعالیت می کنند، محتویات Greatist را به اشتراک می گذارند زیرا این محتویات خوب و باارزش است و آنها نیاز دارند که چنین مطالبی را به اشتراک بگذارند. توصیه می شود این کار را برای مخاطبان کلان خود آسان کنید. در این خصوص، پیچیدگی مناسب نیست.6. برای عکس ها شرح بنویسید«متقاعد کردن کاربران به کلیک بر یک پین، به جای به اشتراک گذاری آن» یکی از سخت ترین کارها در پینترست است. چه بسا عکس هایی که سخاوتمندانه به اشتراک گذاشته می شود ولی کسی بر آنها کلیک نمی کند! برای حل این مشکل، برای عکس خود شرح روشن و واضحی درج کنید. این امر تاثیر خوبی در نزدیک شدن کاربر به عکس دارد.7. به خود عکس ها شرح بیافزاییدما در ابتدای کارمان در پینترست، برای این که شرح تصاویر را فراموش نکنیم، یک عنوان به قسمت header image می نیز همین کارها را انجام دهید تا از سوی آنها پاداش بگیرید. ما نه به دنبال عکس خوب بلکه به دنبال عکس های «عالی» هستیم. به خاطر همین سیاست موفق، اکنون تقریباً تمام محتواهای ما در این سایت دارای عکس ها و تصاویر اصلی و باکیفیت است.4. با کاربران پرطرفدار دوست باشیدبرای موفق شدن در شبکه های اجتماعی نیازی نیست که حتماً با سلبریتی ها طرح دوستی بریزید! بلکه باید در تعریفی که از سلبریتی در ذهن شما هست تجدیدنظر کنید. در پینترست برخی کاربران بیش از 10 هزار هوادار دارند. دوستی کردن با این افراد، آسان تر از آن چیزی است که شما گمان می کنید. بسیاری از این افراد با سایت ها و وبلاگ هایی ارتباط دارند و هواداران زیادی در توییتر و فیس بوک پیگیر محتواهای آنها هستند. با اینها مراوده داشته باشید، دوست شوید و از این ارتباط دوجانبه، هم سود ببرید و هم سود برسانید.5. با ارائه محتوا به برندهای معروف، نظر آنها را جلب نماییدبرندهای معتبر و خوشنام بسیاری در پینترست حضور دارند و فعالیت می کنند. اگر چه شاید این برندها، هواداران زیادی نداشته باشند ولی مطمئن باشید که آنها به دنبال کسب هوادار هستند. شما می توانید به آنها نتوانید مشتری را متقاعد کنید که به نیازهای او اهمیت میدهید و او را درک میکنید ، نمیتوانید اثر خوبی بر او بگذارید. ارتباط پایهای با مشتریدر نحوه پاسخگویی و مطالبی که به افراد میگویید ، سنجیده عمل کنید.واژهها، زبانبدن و رفتار شما باید گرم ، مثبت، حامیانه و دلگرم کننده باشد.اگر اینگونه عمل کنید ، پاسخ مشابهی دریافت خواهید کرد.درحالی که همیشه حق با مشتریان نیست اما حقیقت آن است که آنها همیشه مشتری هستند.هدف شما این است که تمایل آنها برای ملاقات مجدد با خود را برانگیزید.پاسخگویی شما آنها را تشویق میکند تا با شما تماس بگیرند. بهجای دماسنج، تنظیمکننده دما باشید.منفعلانه دمای مشتریان را اندازهگیری نکنید ، بلکه با اقدامات و سخنان خود ، دمای معامله را تنظیم کنید.درباره روز کاری خود فکر کنید. فهرست کارهای قابل کنترل را در یک طرف کاغذ و کارهای غیرقابل کنترل را در طرف دیگر کاغذ بنویسید.نگاهی به قسمت غیرقابل کنترل بیاندازید و فهرست خود را مجددا ارزیابی کنید.آیا نمیتوانید حداقل بر تعدادی از این عوامل اثر بگذارید؟ شما بیشتر از آنچه فکر میکنید، کنترل دارید و موثر هستید. اکنون
میکروسکوپ الکترونی نگاره[ پنجشنبه 9 مهر 1394 ] [ 16:53 ] [ زهرا ]